WYSYŁKA I ZWROTY

INFORMACJE O WYSYŁCE

Rowery są składane na zamówienie i zazwyczaj dostawa trwa 1-2 tygodnie. 

Wszystkie inne produkty są wysyłane za pośrednictwem DHL Parcel, DPD i UPS z możliwością śledzenia przesyłki. Cena przesyłki zostanie wyświetlona podczas przejścia procesu zamówienia, po dodaniu produktu do koszyka. Zazwyczaj dostawa trwa do pięciu dni roboczych.

Jeśli mieszkasz poza granicami Polski, przed zakupem roweru skontaktuj się z nami na info@tokyobike.com.pl. 

Zamówienia złożone spoza Polski podlegają lokalnym podatkom i opłatom celnym według aktualnej stawki. Będą one albo fakturowane oddzielnie przez tokyobike przed wysyłką, albo płatne w kraju dostawy.

*Zawsze otrzymasz swój rower tokyobike w 100% gotowy do jazdy - będzie on w pełni złożony i sprawdzony przez wykwalifikowanego mechanika. Zamówienia na dostawę na terenie Polski są wysyłane z naszego sklepu w Warszawie, ale dla wszystkich innych lokalizacji zorganizujemy wysyłkę do Twojego lokalnego sklepu rowerowego, który złoży i sprawdzi rower przed odbiorem. Wszystko to jest organizowane. Koszt montażu roweru ustala serwis/sklep, w którym rower zostanie złożony. Niestety koszt montażu jest od nas niezależny i musisz go ponieść na własną rękę przy odbiorze roweru. Montaż w sklepie tokyobike jest bezpłatny. Podczas składania zamówienia w dodatkowym okienku na uwagi możesz podać nam swój rekomendowany serwis rowerowy, do którego zostanie wysłany Twój rower. Czas złożenia roweru od momentu jego dostawy do serwisu jest uzależniony od pracy tego serwisu i jest ustalany indywidualnie.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić dostępność wszystkich reklamowanych produktów i staramy się wysyłać je w podanym terminie. Jeśli wystąpi opóźnienie, poinformujemy Cię o tym e-mailem, a produkt zostanie wysłany tak szybko, jak tylko będzie dostępny. Jeśli zamówiłeś/aś kilka produktów, mogą one zostać dostarczone osobno. tokyobike nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych produktów. Masz prawo do anulowania opóźnionego zamówienia w dowolnym momencie, wystarczy skontaktować się z info@tokyobike.com.pl podając numer zamówienia. Czasami produkt może zostać wycofany z oferty. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie na artykuł, który został wycofany z oferty, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej i zaoferujemy alternatywę, jeśli będzie ona dostępna.

POLITYKA ZWROTÓW

Zakupy online

Zakup roweru online to poważna inwestycja i kosztowna przesyłka. W tokyobike chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić, że dokonujesz zakupu z taką ilością informacji, jaka jest niezbędna. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub zastrzeżenia przed zakupem, prosimy po prostu o kontakt mailowy, abyśmy mogli wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Dotyczy to również doboru odpowiedniego rozmiaru ramy – zawsze radzimy skonsultować się z nami w tej sprawie przed zakupem. Jeśli jednak postanowisz zwrócić swój rower, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenta masz na to 14 dni od daty jego otrzymania. Rower nie może mieć śladów użytkowania i powinien posiadać oryginalne opakowanie, tj. pudełko, w którym został dostarczony do Twojego lokalnego serwisu. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w zakładce REGULAMIN.

Zakupy w sklepie stacjonarnym

Przed zakupem roweru w sklepie stacjonarnym możesz z naszą pomocą dobrać i przymierzyć odpowiedni model i rozmiar ramy. Ponadto każdy zakupiony u nas rower jest złożony i sprawdzony przez wykwalifikowanego mechanika. W związku z tym prosimy o przemyślane zakupy – rowery kupione w sklepie stacjonarnym, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenta, nie podlegają ani wymianie, ani zwrotowi. 

Akcesoria

Ze uwagi na higienę nie możemy przyjmować zwrotów ani wymian skarpet, dlatego prosimy o uważne przeczytanie wskazówek dotyczących rozmiarów dostępnych na stronie produktu.

Wszystkie przedmioty zakupione w sklepie online, inne niż rowery, części rowerowe i skarpety mogą być zwrócone za pełny zwrot kosztów przy użyciu oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupu. Koszty wysyłki i opłaty manipulacyjne nie będą zwracane. Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów i punktów odbioru paczek (w tym awizowanych przesyłek Poczty Polskiej). Do zwracanego produktu prosimy o dołączenie paragonu lub faktury za zakup. Bez dokumentu sprzedaży nie będziemy mogli wykonać zwrotu środków.

Nie przyjmujemy zwrotów przedmiotów nabytych w sklepie stacjonarnym, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

Przed wykonaniem zwrotu prosimy o kontakt na info@tokyobike.com.pl.