SERWIS I GWARANCJA

Każdy rower, zanim trafi w ręce nowego właściciela, będzie złożony i sprawdzony przez wykwalifikowanego mechanika. Złożenie roweru może trwać od jednego tygodnia do dwóch. Ponadto oferujemy serwis gwarancyjny oraz sezonowy przegląd stanu technicznego Twojego roweru. Na bezpłatny serwis gwarancyjny zapraszamy po maksymalnie trzech miesiącach od zakupu roweru. Po tym czasie nie ma możliwości wykonania serwisu gwarancyjnego. Oferta serwisowa dotyczy tylko rowerów tokyobike.

Koszyki i bagażniki (z wyjątkiem kosza Basil Portland) montujemy na miejscu, bez konieczności umawiania się. 

UMÓW SIĘ DO SERWISU

Sezonowy przegląd: 190 zł*

Regulacja przerzutek i hamulców, usuwanie luzów, czyszczenie napędu, smarowanie łańcucha, korekta ustawień, centrowanie kół.

Przegląd gwarancyjny po trzech miesiącach użytkowania roweru od zakupu: bezpłatny*

*Cena nie obejmuje kosztów wymienionych części.

Przy zakupie roweru oferujemy możliwość nieodpłatnego montażu wybranych i zakupionych w sklepie tokyobike komponentów, jak błotniki, koszyk czy bagażnik. W przypadku montażu po zakupie, podlega on następującym opłatom (cena nie obejmuje kosztów części):

Wymiana mostka: 30 zł
Wymiana kierownicy: 50 zł *
Montaż błotników: 50 zł
Montaż koszyka/bagażnika: 50 zł
Wymiana dętki: 30 zł 
Koszt zakupu dętki: 38 zł
Centrowanie kół: 40-70 zł
Serwis piasty: 60-80 zł
Czyszczenie roweru (rama, napęd, łańcuch, korba, opony, obręcze, itp.): 50-90 zł

* Szersza kierownica może wymagać wymiany pancerzy oraz linek hamulcowych i przerzutki na dłuższe, dlatego koszt wymiany może zawierać cenę dodatkowych części.

GWARANCJA

Nasza roczna gwarancja producenta + roczna gwarancja sklepu (łącznie 2 lata) obejmuje wady fabryczne wszystkich ruchomych części Twojego roweru tokyobike. Jeśli w ciągu dwóch pierwszych lat użytkowania jakikolwiek element Twojego roweru tokyobike okaże się wadliwy, wymienimy go na nowy bez ponoszenia kosztów. Niniejsza gwarancja dotyczy również ramy Twojego tokyobike'a. Nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub wypadkami. Opony nie są objęte gwarancją, podobnie jak drobne wady lakieru, wynikające z zarysowań i obić mechanicznych. Aby zachować gwarancję, wymagany jest dowód montażu przez profesjonalnego mechanika oraz wykonanie przeglądu gwarancyjnego w serwisie tokyobike po maksymalnie trzech miesiącach użytkowania roweru. Jeśli kupowałeś/aś rower online i mieszkasz poza Warszawą, warunkiem zachowania gwarancji będzie dowód wykonania przeglądu u wykwalifikowanego mechanika. W przypadku modyfikacji osprzętu roweru, gwarancja dotyczyć będzie jedynie części zakupionych w sklepie tokyobike. Zniszczenie części oryginalnie zakupionych w tokyobike, spowodowane przez nieprawidłowy montaż dodatkowego, dobranego na własną rękę osprzętu, są podstawą do nieuznania gwarancji.

Do każdego roweru dołączamy instrukcję użytkowania, z którą należy się zapoznać. Usterki wynikające z niestosowania się do zaleceń w instrukcji (np. m.in. uszkodzenia obręczy kół czy opon spowodowane niewłaściwym lub niedostatecznym pompowaniem opon) nie są objęte gwarancją. 

Z dłuższym czasem użytkowania rower może wymagać wymiany komponentów, takich jak np. łańcuch (i pozostałe części napędu). Jest to naturalny proces zużycia części, a o stanie komponentów informuje mechanik podczas przeglądu. Brak pielęgnacji roweru, przechowywanie go na zewnątrz, zaniedbanie stanu napędu (m.in. łańcucha) może spowodować szybsze zużywanie się komponentów, szczególnie z powodu rdzy (zarówno rama, jak i części roweru są wykonane z metali, które z natury są podatne na rdzę, jeśli długo stoją na deszczu czy śniegu). 

Odpowiednio serwisowany i zadbany rower będzie Wam służył przez długie lata. 

O tym jak na codzień dbać o rower tokyobike przeczytacie tutaj.