FAQ: JAK ZAMÓWIĆ ROWER?


1. OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE W WARSZAWIE

To najłatwiejsza opcja, bo na miejscu możecie nie tylko przejechać się na wybranym modelu i rozmiarze, ale też obejrzeć akcesoria i od razu uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania. W zależności od stylu jazdy i potrzeb możemy też dobrać komponenty, które nie są dostępne w naszej stałej ofercie.



2. ONLINE

To bardzo proste. Jeśli macie już wybrany model, kolor i rozmiar oraz akcesoria, które chcecie, aby były zamontowane do roweru, dodajecie wszystko do koszyka i przechodzicie przez proces realizacji zamówienia. Wszystkie informacje, które zostawicie nam w okienku „dodatkowe uwagi” widzimy i uwzględniamy przy zamówieniu. Jeśli w zamówieniu znajdują się dodatkowe komponenty, jak np. inna kierownica, opony, koszyk, itp., wszystko jest przez nas zamontowane – jeśli wybierzecie odbiór własny w naszym sklepie. Jeśli rower i akcesoria mają zostać wysłane do innego miasta, są one uwzględnione w informacji, jaką przekazujemy serwisowi, w którym Wasz rower zostanie zmontowany.

* Zamienne komponenty, jak np. kierownica, opony, wsporniki kierownicy, itp. są montowane na miejsce oryginalnych, a te są Wam przekazane z powrotem. Nie wymieniamy komponentów w cenie oryginalnych, które są pierwotnie zamontowane na rowerze.

Jeśli nie jesteście pewni co do rozmiaru, akcesoriów, części zamiennych, albo po prostu macie pytania dotyczące jakiegokolwiek aspektu zamówienia roweru, napiszcie do nas na info@tokyobike.com.pl lub skontaktujcie się z nami telefonicznie / WhatsApp +48 608 020 506

ZOBACZ AKCESORIA
ZOBACZ CZĘŚCI ROWEROWE


3. PRZEZ TELEFON LUB MAIL

Jeśli czujecie się niepewnie z samodzielnym zamówieniem online, a jednocześnie nie możecie nas odwiedzić w sklepie, możecie do nas zadzwonić lub napisać, a my stworzymy dla Was gotowe zamówienie, które możecie opłacić zdalnie. Link do płatności otrzymacie od nas mailem, jest to bezpieczny link przenoszący Was do procesu finalizacji zamówienia na naszej stronie. Ze względu na bezpieczeństwo jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości co do maila, który otrzymaliście, bardzo prosimy o kontakt w celu potwierdzenia.

* Nie przyjmujemy płatności przelewem, nie wystawiamy faktur przelewowych z terminem płatności. Wszystkie zakupy są u nas opłacane w trakcie dokonywania zamówienia.

** Dostępne metody płatności online: Przelewy24, karta płatnicza (Stripe), Apple Pay, Google Pay lub system ratalny Santander Consumer Bank.

Skontaktuj się z nami:
Mail: info@tokyobike.com.pl
Tel.: +48 608 020 506


4. ZAMÓWIENIE Z ZAKUPEM NA RATY

Dostępne w naszym sklepie (patrz pkt 1.) lub online. W celu złożenia zamówienia ratalnego online, skontaktujcie się z nami poprzez email i podajcie nam wybrany model, kolor, rozmiar, akcesoria i informację o ewentualnej wysyłce.

Więcej informacji o zakupach na raty znajdziecie tutaj.