MÓJ TOKYOBIKE: YAEKO
Będąc częścią zespołu tokyobike nie ma przymusu posiadania „firmowego” roweru, ale jednak wszyscy chętnie kupują swój rower i personalizują go tak, że staje się jedyny w swoim rodzaju. W tej serii pokazujemy Wam jak wyglądają rowery osób pracujących w tokyobike. Zaczynamy oczywiście w Tokio.
Pracuję w Tokyobike od 8 lat. Moimi hobby są tworzenie rzeczy, oglądanie filmów i podróżowanie. Ostatnio wstaję nawet o 4 rano, żeby robić na drutach!
Mój rower: tokyobike + Ace Hotel ULS / rozmiar 53 cm (mam 172 cm wzrostu) / Kolor: JUNIPER
*Model powstały we współpracy z hotelem Ace. Obecnie niedostępny
・Jak często i jak daleko jeździsz na rowerze?
W dni powszednie często korzystam z niego, żeby dojechać na dworzec (1,4 km) i na zakupy. W dni wolne często wybieram się z rodziną na 30-minutową przejażdżkę do parku lub odwiedzam kawiarnie i sklepy z ubraniami vintage.
・Ulubione trasy, miejsca, do których często chodzisz, ulubione sklepy, itp.
Uwielbiam szlak Kitazawa River Greenway w Shimokitazawa, ponieważ jest piękny i łatwo się po nim porusza, jest tam dużo zieleni i nie ma wielu ludzi. Zasadzono tu około 150 drzew wiśniowych i nawet w sezonie oglądania kwitnących wiśni podczas pandemii koronawirusa, sama jazda tam na rowerze dawała mi poczucie spełnienia.
Piknik w parku Hanegi, odwiedzenie ulubionych sklepów z ubraniami vintage i zrobienie sobie przerwy w Aiso lub kupienie kawy na wynos w Iron Coffee.
・Opowiedz o swoim rowerze – Twoje ulubione punkty i niestandardowe części
Jeszcze zanim dołączyłam do Tokyobike, dowiedziałam się o współpracy z moim ulubionym Ace Hotel. Od razu poczułam, że ten rower musi być mój.
Przed zakupem miałam trochę obaw, że to rower bez biegów (*we współpracy z Ace Hotel dostępne były specjalne modele single speed. Jeśli szukasz roweru bez biegów, zobacz Mono), ale ostatecznie zdecydowałam się na jego zakup, ponieważ spodobał mi się prosty wygląd roweru i uczucie pedałowania całym ciałem, bez przykładania do tego specjalnej wagi. Teraz zamiast na prędkości, chcę skupić się na spokojnej jeździe i łatwym pokonywaniu wzniesień, dlatego dostosowałam rower tak, aby miał lekkie przełożenie.
Przez rok jeździłam z oryginalną kierownicą, która dawała mi wygodną, ale lekko pochyloną do przodu pozycję. Ostatecznie trzy razy zmieniałam kierownicę, zanim znalazłam tę odpowiednią. Chciałam jeździć bardziej zrelaksowana. Od kiedy zamontowałam kierownicę Nitto Kite B355 mam idealną pozycję jazdy.
Często jeżdżę na rowerze na zakupy, więc bagażnik przedni jest koniecznością. Pasek, który mam przypięty do przedniego bagażnika kupiłam w Kopenhadze. Podoba mi się, że cały bagażnik ma prostą konstrukcję, odpowiednią siłę trzymania, jest łatwy w użyciu i fajnie wygląda.
Minęło osiem lat odkąd kupiłam swój rower. Skórzane uchwyty i siodełko nabrały wyjątkowego charakteru, a ja nauczyłam się je kochać. Szczególnie lubię siodełko Brooks Flyer, ponieważ skóra łatwo się dopasowuje do naszych kształtów i nic mnie nie boli, nawet podczas długiej jazdy.
AKCESORIA I KOMPONENTY:
Kierownica: NITTO B355 Kite Bar
HS-C80-2 gwintowany mostek
Dźwignia hamulca: DIA-COMPE DC135 srebrny *dostępny na zamówienie
Siodełko: Brooks Flyer
Bagażnik przedni Basil Portland
Panaracer Pasela 26 × 1.50